Сынып: 1 «А» |
Мектеп: Қызылту орта мектебі Қатысқандар саны: 13 Қатыспағандар саны: | ||
Сабақтың тақырыбы |
Әдептілікке үйренейік. Сөз. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 3.8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау | ||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | ||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | ||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Тілдік құзыреттілік |
Әдепті-этики-ethics | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | |
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
| |
Сабақтың ортасы 8 минут
|
№1 Өлеңді мұқият тыңда. Бөбектерім, оқы, ойна Оқу, білім саған пайда Кітабыңның шетін жыртпа Сиямен бояп қойма Қолынды жу,тірнағынды ал Мұрынынды сүрт орамалмен Кешігіп қалмай мектепке бар Алысыпжүтмейбалалармен Ата-ана ,мұғалімге Қарсыкелмейәдепті бол Өтрікайтпа,үйреншынға, Тілейтінсенненсол Өлеңдегі әдептілік ережелерін суреттерге сүйеніп айтып көр. Сен осы ережелерді орындап жүрсің ба? Оқушыларменталқылауғамынадайсұрақтарұсынылады: Берілгенөлең не туралы? Сендергеөлеңұнадыма? Неліктенұнады? Бұлөлеңненіескетүсірді? Мәтінніңқайбөлігіндесеніңкүлкіңкелді? Қайсөздерұқсасболыпестіледі?
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | |
Сергіту сәті 1 минут |
Әппақ болып таң атты, Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балаларқолдарынсоғады) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ, видео көрсетілім | |
Қызықты тапсырма 8 минут |
Сурет бойынша тапсырма. Кітапты көркемде.
|
Түрлі тапсырмалар. Кітаптың суреті. | |
Аяқталуы
16 минут
|
№2 Сурет мазмұнына сәйкес сәлемдесу, қоштасу сөздерін таңда.
|
Оқулық, дәптерлер. | |
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | |
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |