«Ақмола облысы білім басқармасының Қорғалжын ауданы бойынша білім бөлімі Жантеке ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Ақмола облысы білім басқармасының Қорғалжын ауданы бойынша білім бөлімі Жантеке ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

    

ас мәзірі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

22.11.2017

Сынып: 1 «А»

Мектеп: Қызылту орта мектебі

Қатысқандар саны: 13

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Әдептілікке үйренейік. Сөз.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 

3.8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс

қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені

түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Әдепті-этики-ethics

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын

қалыптастыру

5 минут

Аққу болып ұшамыз

Көлге келiп қонамыз

Көлдiң бетiн құшамыз

Қайта самғап ұшамыз.

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан

арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

№1 Өлеңді мұқият тыңда.

Бөбектерім, оқы, ойна

Оқу, білім саған пайда

Кітабыңның шетін жыртпа

Сиямен бояп қойма

Қолынды жу,тірнағынды ал

Мұрынынды сүрт орамалмен

Кешігіп қалмай мектепке бар

Алысыпжүтмейбалалармен

Ата-ана ,мұғалімге

Қарсыкелмейәдепті бол

Өтрікайтпа,үйреншынға,

Тілейтінсенненсол

Өлеңдегі  әдептілік ережелерін

суреттерге сүйеніп айтып көр.

Сен осы ережелерді орындап жүрсің ба?

Оқушыларменталқылауғамынадайсұрақтарұсынылады:

Берілгенөлең не туралы?

Сендергеөлеңұнадыма? Неліктенұнады? Бұлөлеңненіескетүсірді? Мәтінніңқайбөлігіндесеніңкүлкіңкелді?

Қайсөздерұқсасболыпестіледі?

 

Таныстырылым, оқулықпен

жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Әппақ болып таң атты,

Түтiн тiке шығады.

Қарлығаштар қанатын

Самғап биiк ұшады.

Топ-топ, топ басайық,

Жалаудан күн жасайық.

Жаса, жаса алтын күн

Жаса, жаса жарқын күн. (балаларқолдарынсоғады)

Сергіту сәтіне арналған

жинақ, видео көрсетілім

Қызықты тапсырма

8 минут

Сурет бойынша тапсырма. Кітапты көркемде.

Түрлі тапсырмалар. Кітаптың суреті.

Аяқталуы

 

16 минут

 

№2 Сурет мазмұнына сәйкес сәлемдесу, қоштасу сөздерін таңда.

 

 

Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға

көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру деңгейін  тексеру

жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы

АКТ

Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер

мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне

тәрбиелеу.

 

Просмотров: 366


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст